csaknem?!

Költői kérdések, panaszok, hülyeségek - a hétköznapok élményeivel fűszerezve.

Friss topikok

Linkblog

Címkék

access (1) all (1) allee (1) android (1) bkv (1) budapest (1) ciki (2) csatornafedél (1) életveszély (1) eper (1) fordítás (1) google (1) humor (1) konnektor (1) lejátszó (1) lidl (1) máv (1) music (1) narancs (1) nincs tovább (1) rádió (1) rágó (1) stream (1) telefon (1) tesco (1) város (1) vásárlás (1) villamos (1) zárva (1) zene (1) Címkefelhő

Tesco műszaki osztály: kérjük várjon 3,5 órát a vásárlással

2009.11.25. 18:35 csaknem?!

 

Egy szimpla telefont szerettem volna venni. Azt hittem ez úgy működik, hogy bemegyek a non-stop hiperbe, leveszem a polcról a telót, vagy kikérek egyet a lezárt üvegpolcról és kasszánál csengetem az árát. Igen, milyen egyszerűnek is hangzik, de a valóságban már nem biztos, hogy így is működik.

 

Történt, hogy kedves, öreg nagyapám elhagyta a telefonját, így hát venni akartam neki egy másikat, ami ugyan csak T-mobile-os kellett hogy legyen, mivel ott az egész család. Beugrottam hát a Bécsi úti áruházukba, mert ott találtam 4ezerét egyet, és gondoltam ennyiért sehol nem kap az ember domino csomagot telóval együtt. Ráadásul quickes csomag, így szerződéskötéssel sem kell szarakodni. Régebben is láttam már ilyen konstrukcióban telefonokat, akkor ömlesztve mint a szaloncukor, fém tartókban voltak az áruház közepén, akárcsak a dvd-k. De ezúttal nem találtam ilyet sehol, mert a műszaki pultnál sorakoztak üveg vitrinben a telefonok.

 

Vártam 15 percet, eladó(k) sehol, közben több vásárló jött-ment, gondolom nem ért nekik annyit a dolog, hogy várakozzanak. Körbenéztem, sehol egy eladó a környéken. Elmentem hát a vevőszolgálatra, hogy megkérdezzem hol vannak a kollegák. A válasz igen csak meglepett, nincsenek. (??) Akkor hogyan, mikor tudok a műszaki osztályról vásárolni? (ekkor alig múlt csak este 6) Válasz: Leginkább este fél 10 után, akkor jön a műszakváltás. Kösz a tippet! A bejáratnál miért nincs akkor kiírva nagy betűkkel, hogy a műszaki osztály este 21:30-ig zárva tart ?! Nem mintha így tudtam volna vásárolni, de felháborító, hogy így szórakoznak a vevőkkel. Így fél óra alatt elvergődtem az Aréna Tescóba, ahol csak 20 percet kellett várni, mert az egy szem eladóval 20 percig mutogattatott és bonttatott ki különböző termékeket egy szőke liba, majd persze utána nem vett semmit.

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: vásárlás tesco zárva

A bejegyzés trackback címe:

https://csaknem.blog.hu/api/trackback/id/tr551552185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása